Az élet igazságtalan

Az élet igazságtalan
Ha arra számítasz, hogy a világ fair lesz, mert te az vagy csak áltatod magad. Ez olyan, mintha elvárnád az oroszlántól, hogy ne egyen meg, mert te sem tetted.

Az első lecke amit megtanultam az volt, hogy az élet igazságtalan. Hogy néha azok a dolgok, amiket igazán megszeretnék kapni nem lesznek az enyémek. Hogy együtt kell éljek azokkal a dolgokkal, amikkel nem akarok, legyen az egy testi vagy szellemi fogyatékosság. És igen, a fogyatékosság számomra mindig is durván hangzott. Nem értettem, hogy ez miért pont velem történik. Miért pont nekem kell elszenvednem ezeket a csapásokat. Miért kell kiállnom a csúfolódást, zaklatást anélkül, hogy egy könny kicsordulna a szememből. Miért nem jönnek be a terveim, miért nincs lehetőségem rengeteg olyan dologra, amit szeretnék. Azonban a sok miért után rájöttem, hogy nincs mit tenni. Ha valaminek jönnie kell, jönni fog, ha menni, akkor menni. Megtanultam a világ talán egyik legnehezebb dolgát: a beletörődést. De a beletörődés közel sem egyenlő a feladással. Ez inkább egy jel az ég felé, hogy türelmes vagyok, várok, amíg meg nem kapom. És addig is, boldog leszek.
 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Ott van az otthonod, ahol a szíved

Különkiadás #1: Viszlát