Motiváció

Hová tűnt a Motivációm?

Én nem tudom, hogy mi a legrosszabb dolog az életben. Nekem az egyik az, hogy elvesztettem a motivációm valahol útközben. Én tényleg próbáltam megkeresni! Egyszerűen csak eltűnt, és most nem akar visszajönni. Pedig annyi mindent szeretnék csinálni, és annyi minden van, amit pedig meg kell. Csak, hát motiváció nélkül ez nem épp könnyű. Legyen szó tanulásról, olvasásról, a hobbidról, amit annyira szeretsz, vagy szimplán csak az életről. Nem szörnyű, ha valaki elveszti a motiváltságát ahhoz, hogy éljen? Szerintem az, és én nem szeretnék soha eljutni erre a pontra. 

Tudom milyen érzés elveszteni a motivációt, feladni a reményt, kételkedni a hitedben, vagy akár önmagadban. Te, aki most ezeket a sorokat olvasod, jöjj akárhonnan, legyen akármilyen problémád, kívánom neked, hogy mindig légy boldog az életben, mindig találj motivációt, legyen akármilyen távol is, mindig higgy, legyen az a cél, dolog, akármilyen lehetetlennek tűnő is. Kívánom, hogy találj rá újra a boldogságra, ha pedig már megtaláltad, szorítsd magadhoz olyan erősen, amilyen erősen csak tudod. És, hogy mi az én tanácsom számodra, annak ellenére, hogy nem is kérted? Soha, de soha ne add fel!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Különkiadás #1: Viszlát

Majd a hó betemeti

Az élet igazságtalan