A határ a csillagos ég

A határ a csillagos ég

- Igen, vannak álmaim. Igen, meg fogom valósítani őket. Igen, találkoztam már olyannal is, aki kinevette, netán azt mondta, lehetetlen, ha nem is szó szerint, de burkolva. Bár, lehet, ez csak az én téveszmém. Abba azonban biztos vagyok, hogy semmi pozitívat nem kaptam az illetőtől. Igazából nem is számít igazán. Addig, amíg hiszek önmagamban és az álmaimban megállíthatatlan vagyok. Nem azért élek, hogy pár pesszimista beszólással lerombolják a céljaimat. Annál nagyobb hatalomra van szükség. És őszintén? Nem érdekel, milyen nehéz lesz elérni. Nem érdekel, hogy mennyi akadályt kell majd leküzdenem. Senki, és semmi nem állhat az utamba. Csak én, és az álmaim. A határ a csillagos ég. 
- Sikerült már elérni valamelyik álmodat?
- Igen. Nem volt valami hatalmas, de sikerült. 
- És melyik álmod volt?
- Hogy bebiztosítom a jövőm.
Az igazság, hogy ez nem álom volt, nem egy cél, inkább egy lépés, egy kötelezettség. Csak hát, nem volt elég bátorsága azt mondani, hogy nem, még nem értem el egyik álmomat se, de még van időm.  

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Ott van az otthonod, ahol a szíved

Különkiadás #1: Viszlát

Az élet igazságtalan