Azok a menő srácok

A menő srácok
https://www.youtube.com/watch?v=SSCzDykng4g
Kattints a képre!

Mindenki azt kívánta, bárcsak olyanok lehetnének, mint a menő srácok. Hiszen a menő srácoknak minden mindig könnyen megy. Néhány esetben még jól is tanulnak, de ez nem nagyon fordul elő. A menő srácokra azért néztek fel, azért csodálták őket így, mert azokat a trendi dolgokat csinálják amiket a nagy sztárok. Vagy is van pénzük lenyűgöző kocsikra, méregdrága ruhákra, a legújabb telefonokra, irigylésre méltó nyaralásokra. A sok nyálcsorgató azonban soha nem veszi észre, hogy a pénz mögött maximum egy keményen dolgozó vagy dúsgazdag szülő rejtőzik, míg maga a gyerek tulajdonképpen egy haszontalan senki. Sőt, gyakran zaklatják azokat, akik náluk 'gyengébbek'. Pont ezek miatt nem értette, hogy miért is akar valaki olyan lenni, mint az agyilag zokni, pénzben fürdő, zaklató menő srácok. Hiszen számára az igazi hatalom a tudás. Ő nem volt felszínes, mint azok. 

Azt hiszem, csak akkor lesz ez az iromány teljes, ha leírom a tapasztalatomat. Nálunk, Magyarországon a menő srácoknak ugyan nincs méregdrága kocsijuk, de magukénak tudhatnak divatos ruhákat és telefonokat. Cigiznek, isznak, bulikba járnak, drogoznak. És megpróbálnak hamar felnőni, nem látván azt, hogy ettől nem lesznek igazi felnőttek. Bántják azokat, akik könnyű célpontnak tűnnek, gyakran ok nélkül. Gonoszak és gátlástalanok. Én már csak tudom, én is egy voltam közülük. Nem, nem voltam soha menő gyerek. Áldozat voltam. És fájt, nagyon fájt. Talán ezért van az, hogy néha még ma is rosszindulatú beszólásnak veszek egy-egy tréfás megjegyzést. Amolyan utóhatás. Azonban idővel ehhez hozzá fogok szokni, talán egyszer eljön az a nap is, amikor örökre elfelejtem.   

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Ott van az otthonod, ahol a szíved

Különkiadás #1: Viszlát

Az élet igazságtalan